This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed permanently:
* __________@gmail.com
Reason: Nous sommes desoles de vous informer que votre message n a pas
pu etre remis a un ou plusieurs de ses destinataires.
Ceci est un message automatique genere par le serveur opmta1mto05nd1.orange.fr.
Merci de ne pas y repondre.
This is the mail system at host opmta1mto05nd1.orange.fr.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients.
The mail system
<____________@gmail.com>: host gmail.com[108.177.15.27] said: 550
"550-5.7.26 This message does not have authentication information or fails to\r\n550-5.7.26 pass authentication checks. To best protect our users from spam, the\r\n550-5.7.26 message has been blocked. Please visit\r\n550-5.7.26 https://support.google.com/mail/answer/ ... entication for more\r\n550 5.7.26 information. v25-20020adf8b59000000b001f0153dc3d4si3499877wra.139 - gsmtp\r\n"
Reporting-MTA: dns; opmta1mto05nd1 [10.64.85.101]
Received-From-MTA: dns; [192.168.1.13] [90.45.44.112]
Arrival-Date: Fri, 04 Mar 2022 19:07:44 +0100
Final-recipient: rfc822; __________@gmail.com
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.7.26 This message does not have authentication information or fails to
Last-attempt-Date: Fri, 04 Mar 2022 19:07:44 +0100
Auriez vous une idée ? Le problème survient uniquement avec les adresses en @gmail.com et n'arrive pas avec les autres domaines (sfr.fr, orange.fr, ...)
Mon SMTP est bien configuré et n'a pas été modifié et j'ai ce souci depuis hier